سرما مدارس روسیه را تعطیل كردبعلاوهعكس

سرما مدارس روسیه را تعطیل كردبعلاوهعكس خشكشوئی آنلاین: كاهش دمای هوا در خیلی از مناطق روسیه باعث تعطیلی مدارس شده است.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا از راسیا ۲۴، كاهش دمای هوا در سیبری، نووسیبرسك و اورال به بیش از ۴۵ درجه زیر صفر رسید و سبب شد تا مدارس این منطقه تعطیل شوند و بیش از ۴۰۰هزار نفر در سر كلاس های درس حاضر نشوند.
براساس قانون روسیه كاهش دما به زیر ۵۰ درجه سانتی گراد سبب تعطیلی مدارس و ادارات دولتی می گردد اما مقامات محلی این امكان را دارند كه به علت شرایط سخت آب و هوایی مدارس را تعطیل كنند.
ولادی واستوگ در شرق دور روسیه هم دمای هوای ۴۰ درجه سانتی گراد را تجربه می كند، رفت و آمد در خیلی از خیابانهای این منطقه به سختی صورت می گیرد.
وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام نموده، رانندگان در حد امكان از خودروهای شخصی استفاده نكنند و در صورت نیاز ماشین خویش را بدون خاموش كردن موتور پارك كنند تا دچاریخ زندگی نشود.
در مسكو پایتخت روسیه هم دمای هوا به منفی ۱۵ درجه سانتی گراد رسیده است و پیش بینی شده كاهش دمای هوا تا آخر هفته همچنان ادامه داشته باشد.
پزشكان روسیه ضمن سفارش به شهروندان این كشور جهت استفاده از لباس های گرم، اخطار داده اند تا از نوشابه های انرژی زا در طول روز استفاده نكنند زیرا سبب كاهش دمای بدن و یخ زدگی می گردد.
تا كنون صدها نفر از مردم روسیه به علت مبتلا شدن به یخ زدگی در مراكز درمانی بستری شده اند.







1396/11/03
13:32:10
5.0 / 5
4897
تگهای خبر: هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین