ابراز نگرانی فولادگر از عدم اختصاص بودجه برای احیای تالاب ها و رودخانه ها

ابراز نگرانی فولادگر از عدم اختصاص بودجه برای احیای تالاب ها و رودخانه ها خشكشوئی آنلاین: نماینده مردم اصفهان در مجلس از اختصاص نیافتن بودجه در لایحه بودجه ۹۷ برای احیای رودخانه ها و تالاب های اصلی كشور ابراز نگرانی كرد.



حمیدرضا فولادگر در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: با وجودی كه رییس سازمان برنامه و بودجه وعده هایی برای احیای دریاچه ارومیه داده است ولی حقیقت این است كه هیچ بودجه ای در لایحه بودجه ۹۷ برای این مسئله پیش بینی نشده است.

وی با یادآوری وعده های دكتر روحانی در تبلیغات انتخاباتی و سفر استانی به استان اصفهان برای احیای رودخانه زاینده رود، اظهار داشت: رییس جمهور چند بار قول داد آب در تالاب گاوخونی و زاینده رود جاری شود اما علاوه بر آنكه این وعده ها اجرایی نشد بلكه آب كشاورزی استان اصفهان هم قطع شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس احیا نشدن تالاب گاوخونی و خشك شدن زاینده رود را باعث به خطر افتادن جدی مسائل زیست محیطی، سلامتی مردم اصفهان و به خطر افتادن فضای سبز استان دانست و اضافه كرد: جاری نبودن آب در تالاب گاوخونی و زاینده رود رفته رفته شادابی اجتماعی و اقتصادی استان اصفهان را به خطر می اندازد. با تثبیت خشكی تالاب گاوخونی نقش اكوسیستمی این تالاب معكوس شده و به منشاء ریزگردهای سمی مبدل می گردد.

فولادگر با یادآوری احكام برنامه ششم توسعه برای احیای تالاب ها و رودخانه ها، اظهار داشت: در احكامی كه در این لایحه آورده شد اجازه پرداخت تسهیلات بانكی، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و استفاده از آخرین فناوری های زیست محیطی با مشاركت سایر كشورها به دولت داده شده است و این احكام در عمل اجرایی شود.




1396/11/18
12:51:21
5.0 / 5
4819
تگهای خبر: آب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین