بازسازی سینمای قدیمی ماندانا در منطقه 13

بازسازی سینمای قدیمی ماندانا در منطقه 13 خشكشوئی آنلاین: شهردارمنطقه13 از بازسازی سینمای قدیمی ماندانا در این منطقه اطلاع داد و اظهار داشت: طبق توافق صورت گرفته این كار در ابتدای سال 97 آغاز خواهد شد و ظرف 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی رحمان زاده، با اشاره به اینكه اهمیت سینما ماندانا از نظر سرانه های فرهنگی هنری در شرق تهران بسیار زیاد است اظهار داشت: بازسازی سینمای قدیمی ماندانا یكی از اقدامات منطقه در جهت تولید مكانی امن، جذاب و به روز است كه مقرر است بارگذاری كاملی با 3 طبقه و بیش از چند سالن سینما صورت گیرد و طبق توافق صورت گرفته، كلید این كار در ابتدای سال 97 آغاز خواهد شد و ظرف 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی اضافه كرد: با عنایت به اینكه در شرق تهران، با كمبود مراكز مركز فرهنگی، هنری و سینمایی رو به رو هستیم و با عنایت به اینكه پیمودن فاصله تا مركزشهر به منظور تماشای فیلم برای شهروندان سخت است، بازسازی این سینمای قدیمی در این نقطه ضروری می باشد.
شهردار منطقه 13 تصریح كرد: هدف از بازسازی سینماها و تبدیل آنها به پردیس سینمایی این است كه مردم روزانه در یك مكان امن و جذاب ساعات مفرحی را سپری كنند.



1396/12/13
17:28:56
5.0 / 5
5372
تگهای خبر: بازسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین