آخرین آمار امداد رسانی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی

آخرین آمار امداد رسانی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی خشكشوئی آنلاین: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام یك هزار و ۶۰۹ عملیات امداد و نجات از ۲۴ اسفندماه سال قبل تا سوم فروردین ماه سال جاری، اظهار نمود: در این مدت ۸ هزار و ۶۳۶ تن از هموطنان در اقصی نقاط كشور خدمات امدادی دریافت نمودند.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی سلیمی با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ساعت ۶ بامداد امروز (سوم فروردین ماه)، اظهار داشت: در این مدت ۸ هزار و ۶۳۶ تن از هموطنان در اقصی نقاط كشور امدادرسانی شدند كه از این تعداد یك هزار و ۵۷ نفر نجات یافته، ۷۴۲ تن از مصدومان به مراكز درمانی منتقل شدند، به علاوه ۵ هزار و ۵۷۵ نفر توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی با اشاره به اسكان اضطراری هموطنان، بیان كرد: یك هزار و ۹۱۶ نفر از هموطنان اسكان داده شدند كه از این تعداد ۴۹۵ نفر به صورت اضطراری اسكان داده شدند. یك هزار و ۴۲۱ تن از مسافران نوروزی هم در پایگاه های هلال احمر اسكان داده شدند.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به عملیات رهاسازی مصدومان در سوانح ترافیكی اشاره نمود و خاطرنشان كرد: ۱۵۷ مورد عملیات رهاسازی در هشت روز گذشته انجام شد و بر این اساس ۲۷۷ مصدوم در سوانح ترافیكی رهاسازی شدند.



1397/01/03
12:06:00
5.0 / 5
4582
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین