نجفی در پیامی عنوان كرد:

انتقال تجربه به سرپرست و شهردار آینده

انتقال تجربه به سرپرست و شهردار آینده به گزارش خشكشوئی آنلاین محمد علی نجفی با صدور پیامی به كاركنان شهرداری تهران اظهار داشت: اندوخته تجربه خویش را به سرپرست شهرداری و شهردار آتی منتقل خواهم نمود.



به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، در متن پیام نجفی در سایت شهرنوشت آمده است: « بسم الله الرحمن الرحیم

خواهران و برادران عزیز همكار در شهرداری تهران



سلام علیكم

اینك كه دست تقدیر و وقایع خارج از اراده اینجانب، توفیق استمرار همراهی و همكاری با مجموعه خدوم شهرداری را برایم ناممكن كرده است، لازم می دانم از حُسن ظن شما خواهران و برادران گرامی و تلاش های پرارزش یكایك شما در 7 ماه گذشته سپاسگزاری نموده و مراتب تقدیر و تشكرخویش را از حمایت ها و مساعی تان برای سامان بخشی به وضعیت شهرداری، تحول در نظام مدیریتی، بسترسازی زمینه های مبارزه با فساد، حركت به سمت استقرار سازمانی شفاف، توجه بیش از پیش به روح شهر و نشاط شهروندان و خلق طرحی نو برای اداره مطلوبتر شهر اعلام دارم.



در این مقال شایسته می دانم مراتب امتنان و سپاس خویش را از همراهی خالصانه اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران در طول این مدت بیان و توفیق هرچه بیشتر ایشان را آرزو نمایم.



علی رغم دشواری ها و مهجوری ها، اینجانب بر عهد و عزم خویش برای خدمت به تهران بزرگ و شهروندان بزرگوارش استوارم و در حد امكان و توان، اندوخته تجربه خویش را به سرپرست محترم شهرداری و شهردار آتی منتقل خواهم نمود.



امید راسخ دارم با درایت، اتحاد و هوشیاری شورای اسلامی شهر و سرپرست محترم شهرداری، تدبیر و پاكدستی مدیران و تلاش و اراده پولادین تك تك كاركنان شریف شهرداری، كهن پایتخت ایران عزیزمان، تهران بزرگ، روزهای پرامیدی را پیش روی خواهد داشت.



یا رب این نوگل خندان كه سپردی بمن اش می سپارم به تو از چشم حسود چمنش»





 

1397/01/21
15:19:13
5.0 / 5
4744
تگهای خبر: شهرداری , شهروندان , شهردار , شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین