فرمانده مرزبانی كشور:

شهدای مرزبانی پیام آور امنیت كشور هستند

شهدای مرزبانی پیام آور امنیت كشور هستند خشكشوئی آنلاین: فرمانده مرزبانی كشور اظهار داشت: شهدای مرزبانی در این اوضاع و شرایط كشور به معنای واقعی پیام آور امنیت و صلح و ثبات هستند كه آبروی ملت ایران را افزون كرده اند.


به گزارش خشكشوئی آنلاین به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضائی با حضور در منزل دو شهید والامقام مرزبانی اردبیل كه در ایام اخیر و همزمان با لیالی قدر در هنگ مرزی سردشت به فیض شهادت رسیدند، اظهار نمود: امروز شهدا با عزت و صلابت تمام ما را فراخوان كرده اند و افتخار می نماییم كه دو تن از فرزندان برومند سبلان در لیالی قدر در دفاع از این مرز و بوم و حقانیت جمهوری اسلامی ایران شهد شهادت را نوشیدند.
وی با اشاره به اینكه جان بر كفان مرزبانی همچنان با غیرت و صلابت در صحنه دفاع از این انقلاب و نظام در صحنه های مختلف حضور دارند، تصریح كرد: ما به بدخواهان داخلی و خارجی نظام اسلامی اعلام می نماییم كه در تداوم راه شهدا همواره به انقلابی بودن خود افتخار می نماییم و با صدای رسا این نوای دلنشین را تكرار می نماییم.
فرمانده مرزبانی كشور با اشاره به اینكه به رغم همه تهدید استكبار جهانی مرزهای جمهوری اسلامی ایران امروز در امنیت كامل است، اضافه كرد: این امنیت را مرهون نعمت ولایت، حضور مردم در صحنه و پاسداری مرزبانان و رزمندگان اسلام از كیان این سرزمین می دانیم و خوشحال هستیم كه در مجموعه مرزبانی سهمی شایسته در این پایداری امنیت و صلابت داریم.
رضائی ادامه داد: در شرایط كنونی كه جمهوری اسلامی ایران با انواع تهدیدها روبروست باید به صراحت اظهار داشت كه نیروهای مرزبانی شبانه روز با بصیرت كامل و هوشیاری مدافع این كشور و مردم بوده و هیچگاه اجازه نخواهند داد تا دشمنان پلید دست كثیف خویش را به سمت این كشور حتی دراز كرده و نشانه روند.
در این دیدار سردار قاسم رضائی با ادای احترام به خانواده شهیدان پیرانه و قربانی از رشادت های آنها به نیكی تجلیل و تكریم كرد.



1397/03/24
12:29:12
5.0 / 5
4608
تگهای خبر: آب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین